Nepodařilo se Vám najít odpověď na Vaši otázku? Níže jsme vybrali ty nejčastější dotazy, na které se nás ptáte.
Zde naleznete odpovědi na dotazy, na které se nejčastěji uživatelé ptají:
U každého produktu můžete při objednávce vidět předpokládaný čas doručení. S ohledem na vytížení skladů nebo dopravců se může finální čas doručení lišit.
Ano. Zboží e-shopy doručují i na Slovensko (záleží na konkrétním e-shopu).
Zboží e-shopy dodávají většinou 2 pracovních dní od objednání, když je produkt skladem.
Cena dopravy se liší dle váhy a ceny jednotlivého zboží. Konkrétní přesnou částku za dopravu vámi vybraného produktu uvidíte vždy při vložení do nákupního košíku na e-shopu.
Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce. Kupující má povinnost zkontrolovat dodané zboží co nejdříve po dodání a vrátit v původním obalu.
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtenete u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná než adresa doručení.
Skladová dostupnost produktu je uvedena vždy na detailu stránky daného produktu na e-shopu.
Náš portál není prodejce zboží, objednávku vašeho zboží můžete sledovat přímo na e-shopu, kde bylo zboží zakoupeno.
Registrovat se nemusíte. Objednávky na e-shopech můžete vytvořit bez předchozí registrace.
Orientační informace o dostupnosti zjistíte snadno – u zboží samotného je zobrazena orientační doba, za jakou bude vaše zboží dostupné.
Pokud máte slevový voucher, můžete jej uplatit po proklinutí přímo v košíku daného e-shopu kde budete zboží nakupovat.
Napište nám na info@topmuzika.cz rádi vám s dotazem poradíme.